ProMedia verstevigt positie in de mobiliteitsmarkt met overname

ProMedia verstevigt positie in de mobiliteitsmarkt met overname

ProMedia MBM (ProMedia Group) heeft per 1 oktober 2018 de titels Schuttevaer, SWZ Maritime Magazine, Vaart.nl en Automobiel Management overgenomen van MYbusinessmedia. MYbusinessmedia verkoopt de uitgaven om beter te kunnen focussen op het uitgeven van vakmedia op het gebied van Techniek. ProMedia MBM breidt hiermee haar vervoersportfolio uit.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.