ProMille Media lanceert nieuwe titel combinaties

ProMille Media lanceert nieuwe titel combinaties

ProMille Media, de overkoepelende verkooporganisatie voor nationale adverteerders van HMC, BDU, NDC en A&C Media, heeft een aantal nieuwe titel-combinaties gelanceerd die een goede dekking bieden in onder andere de provincies Groningen, Friesland, Drenthe, Gelderland, Utrecht en Limburg. Deze combinaties zijn in Retriever te vinden en op kaart met andere huis-aan-huis proposities te vergelijken door de verspreidingsgebieden in de Retriever Media Maps over elkaar heen te leggen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.