RTL Telekids-app opengesteld voor adverteerders

RTL Telekids-app opengesteld voor adverteerders

Met ingang van 2 maart biedt RTL de mogelijkheid om door middel van pre-rolls te adverteren binnen de RTL Telekids-app. Met de gratis app kunnen kinderen de programma’s terugkijken op tablet en smartphone. Aanleiding voor dit nieuwe product is de uitkomst van een onderzoek naar het digitale mediagebruik van kinderen en hoe ouders daarmee omgaan, dat onderzoeksbureau YoungWorks heeft uitgevoerd. Uit het onderzoek komt naar voren dat ouders en kinderen reclame binnen de RTL Telekids-app niet als storend ervaren wanneer deze goed afgestemd is op de doelgroep. De RTL Telekids-app is inmiddels meer dan 645.000 keer gedownload en genereert maandelijks miljoenen videostarts.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.