Saar Magazine verhoogt verschijningsfrequentie

Saar Magazine verhoogt verschijningsfrequentie

Saar, het magazine voor vlotte 50+ dames, verhoogt haar verschijningsfrequentie in 2021 van 4x naar 6x per jaar. De edities zijn vernoemd naar de periode waarin ze verschijnen: Winter(01), Early Spring(02), Sprint!(03), Summer(04), Herfst(05) en Feestdagen(06). De nieuwe verschijningskalender inclusief aanleverdata staat in Retriever gepubliceerd.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.