Samenwerking Young & Connected en Blink Media

Samenwerking Young & Connected en Blink Media

Uitgeverij Young & Connected verzorgt per 1 november jl. de advertentieverkoop van Bobo, Okki, Wild van Freek & National Geographic Junior van Blink Media. Samen met de eigen titels Kidsweek en Samsam, worden maandelijks 469.000 kinderen bereikt. Adverteerders kunnen bij Young & Connected o.a. terecht voor on- en offline media-inzet, het op maat laten maken van lesmateriaal, distributie naar scholen, contentcreatie en activatiecampagnes.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.