Scala Crossmedia neemt Textilia en Schoenvisie over

Textilia en Schoenvisie

Scala Crossmedia heeft onlangs de titels Textilia en Schoenvisie overgenomen van uitgeverij Afdeling M. Deze overname stelt Scala in staat om nu ook professionals in de mode- en schoenenindustrie te bereiken. Textilia is een modevakblad dat tien keer per jaar verschijnt en professionals op de hoogte houdt van de nieuwste trends en marktontwikkelingen. Naast de gedrukte uitgave omvat Textilia ook een website en een nieuwsbrief. Schoenvisie informeert en inspireert lezers over marktontwikkelingen, trends en consumentengedrag in de schoenenbranche. Het magazine komt acht keer per jaar uit. Schoenvisie biedt, net als Textilia, advertentieruimte in het vakblad, op de website en in de nieuwsbrief.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Martijn van den Dobbelsteen
Martijn van den Dobbelsteen
oprichter/uitgever bij A'dam en Media/ de Brug
In drie woorden: Bruggenbouwer, onbevreesd, creatief.
cup of coffee
Pikzwart, uit een filter, met de Volkskrant en alleen in de vroege ochtend.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.