Sijthoff Media neemt Business Insider Nederland over

Sijthoff Media neemt Business Insider Nederland over

Sijthoff Media Groep B.V. heeft per 20 juni jl. Business Insider Nederland overgenomen. Met de overname verstevigt Sijthoff Media zijn positie op het gebied van zakelijk bereik in Nederland. Zowel op het gebied van content als richting adverteerders en mediabureaus. Businessinsider.nl bereikt maandelijks ruim 2,2 miljoen ondernemers, beslissers en andere business professionals. Een relatief jong zakelijk publiek (gem. 42 jaar), vermogend en hoogopgeleid.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.