Ster breidt mogelijkheden uit voor online advertenties: ook commerciële partijen kunnen nu banners inkopen

Ster (Stichting Ether Reclame)

Vanaf 1 oktober 2024 kunnen naast organisaties van algemeen nut ook commerciële partijen display-advertenties inkopen via Ster (Stichting Ether Reclame), de reclameregie van de publieke omroep. Dit biedt toegang tot de digitale kanalen van de publieke omroep, met een wekelijks bereik van 6,5 miljoen Nederlanders. Ster toont één banner per pagina op de websites en apps van de publieke omroep. Ook zijn interactieve banners met bewegend beeld mogelijk. Voor organisaties van algemeen nut (instellingen met een wetenschappelijk, cultureel, godsdienstig, levensbeschouwelijk, politiek of liefdadig karakter, die een CBF-keurmerk of ANBI-status hebben) is het mogelijk om zowel display- als video-advertenties in te kopen. Naast online zijn er ook mogelijkheden op radio en televisie.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Stephan van der Sman
Stephan van der Sman
Mister VI bij PXR / NextDay
In drie woorden: Gedreven, passievol en enthousiast
cup of coffee
Dubbele espresso met toefje melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.