Talpa introduceert radio billboarding

Talpa introduceert radio billboarding

Talpa Network introduceert billboarding voor zeven radiostations: Radio 538, Radio 10, Sky Radio, Veronica, SLAM!, 100%NL en Sublime. Via "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door ..." biedt Talpa adverteerders de mogelijkheid om 3,5 miljoen luisteraars te bereiken. Per uur zijn er twee posities voor een radio billboard: aan het begin en aan het einde van het uur. De radio billboards zijn in te kopen in combinatie met TV billboards. Alle informatie over kosten en mogelijkheden vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.