Talpa Network breidt social influencer portfolio uit met 7 nieuwe talenten

Social1nfluencers

Social1nfluencers, deel van Talpa Network, gaat samenwerken met Supergaande, gevormd door Qucee en Nesim, en met 538-dj's Julia van Reyendam, Jordi Warners en William Hunswijk. Deze samenwerkingen vallen samen met de terugkeer van het Social1nfluencers (S1) label dat de interactie tussen merken en contentmakers bevordert. Het netwerk wordt verder uitgebreid met nieuwe talenten en een vergroot YouTube Multi-Channel Network, inclusief kanalen zoals dat van Soufiane Touzani. Paul van den Heuvel, hoofd van Social1nfluencers, spreekt over de focus op creativiteit en het bevorderen van succes in digitale content.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.