Talpa Network en RetailMedia.One: 5.000 schermen in winkels

RetailMedia.One

Talpa Network, in nauwe samenwerking met RetailMedia.One, heeft enkele maanden geleden een netwerk gelanceerd, bestaande uit circa 5.000 digitale schermen in toonaangevende retailwinkels van Nederland zoals AH, COOP, Jumbo, Plus, Mediamarkt, Hema, Spar en Bruna. Dit initiatief stelt zowel endemische als non-endemische adverteerders in staat om hun doelgroepen effectief binnen de retailcontext te bereiken. Het faciliteert ook de integratie van merkboodschappen over verschillende mediakanalen, van tv en radio tot digitale en printmedia. Deze advertentiemogelijkheden zijn nu opgenomen in de Retriever Mediadatabase.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.