Twenterand kiest Hoffman Outdoor Media voor het beheer van reclameborden

Twenterand kiest Hoffman Outdoor Media voor het beheer van reclameborden

De gemeente Twenterand heeft na een aanbesteding Hoffman Outdoor Media gekozen voor het verzorgen van de A0 buitenreclame in de gemeente. Per 1 januari 2016 worden de huidige metalen reclamedisplays vervangen voor 60 tweezijdige reclamedisplays van kunststof, genaamd Citydisplays. De Citydisplays worden te huur aangeboden in series bestaande 20 Citydisplays.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.