Uitgeverij De Jonge Lezer Neemt Tina Over van DPG Media

Tina

Uitgeverij De Jonge Lezer B.V. heeft Tina overgenomen van DPG Media. Tina begeleidt lezers op hun reis van meisje naar puber met inspiratie, humor en ondersteuning. Het magazine bereikt maandelijks 374.000 Nederlanders, heeft bijna 400.000 volgers op social media en trekt 30.000 festivalbezoekers. Samen met de titels Penny, Meiden en Stoer wil De Jonge Lezer met Tina nog meer kinderen verleiden tot lezen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Olivier Fornier
Olivier Fornier
Head of PLUS Retail Media bij PLUS Retail
In drie woorden: Energiek, loyaal en doener.
cup of coffee
Cortado met koffiebonen van de PLUS
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.