Uitgeverij Personalia lanceert StripGlossy

Uitgeverij Personalia lanceert StripGlossy

10 juni jl. lanceerde Uitgeverij Personalia het nieuwe stripblad StripGlossy. Naast strips is het blad gevuld met exclusieve fotoreportages en interviews. Door middel van deze volwassen inhoud in combinatie met een stijlvolle uitstraling richt de titel zich op volwassen mannen en vrouwen. De StripGlossy verschijnt 4x per jaar in een gemiddelde oplage van 10.000 exemplaren. Kosten voor 1/1 FC bedragen 1.590 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.