Vakblad Adfundum wordt More than Drinks!

Vakblad Adfundum wordt More than Drinks!

Per 31 augustus a.s. verschijnt het magazine Adfundum onder de nieuwe naam More than Drinks! De advertentieverkoop wordt verzorgd door Archer Media. Het vakblad verschijnt 5x per jaar in een oplage van 2.000 exemplaren. More than Drinks! richt zich op detaillisten, groothandelaren en producenten uit de drankenbranche. Deze titel schrijft over bijzondere dranken, de ontwikkelingen in de markt van slijterijen en innovaties op het gebied van gedistilleerde dranken.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.