Value Zipper introduceert nieuwe bioscoopfilms met mogelijkheden voor branded content

Value Zipper introduceert nieuwe bioscoopfilms met mogelijkheden voor branded content

Value Zipper introduceert voor 2018/ 2019 de bioscoopfilms waar branded content en sponsoring samenwerkingen voor mogelijk zijn. Voor de films waaronder Engel, Huisvrouwen Bestaan Niet 2 en Zoete Liefde kunnen samenwerkingen met diverse merken opgezet worden. Informatie en mogelijkheden over de films die eind 2018 en in 2019 zullen verschijnen kun je vinden in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.