VNV kiest Elma Media als mediapartner

De Visspecialist

De Vereniging van Nederlandse Visspecialisten (VNV) heeft begin dit jaar Elma Media gekozen als mediapartner. De VNV informeert haar leden via de website, digitale nieuwsbrieven die tweewekelijks verschijnen, en sociale media. Het kwartaalmagazine 'De Visspecialist', dat voorheen twee keer per jaar werd gepubliceerd, verschijnt nu vier keer per jaar in een oplage van 1.700 exemplaren. De eerstkomende editie verschijnt 29 maart a.s. en de advertentieverkoop wordt verzorgd door Elma Media.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.