Vrouwen van Nu wisselt van exploitant

Vrouwen van Nu wisselt van exploitant

SGNM neemt de exploitatie van de titel Vrouwen van Nu per 1 januari 2021 a.s. over van Dock35 Media B.V. In 1930 werd de Nederlandse Bond voor Boerinnen en andere Plattelandsvrouwen opgericht. Sinds 2002 dragen ze de naam Vrouwen van Nu. De lezers van het ledenblad zijn allen vrouw, merendeels boven de 45 jaar met ruim 50 procent actieve vijftigplussers verdeeld over heel Nederland.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.