Waidmannsheil, een jacht- en natuurmagazine naar Spoor & Partners Uitgeefdiensten

Waidmannsheil

Per begin december jl. heeft Spoor & Partners Uitgeefdiensten de titel Waidmannsheil overgenomen van Uitgeverij Hubertus. Het tijdschrift is een jacht- en natuurmagazine dat zich richt op een doelgroep van mensen die geïnteresseerd zijn in jagen, natuurbescherming, fauna en flora. De lezers van dit tijdschrift zijn onder andere jagers, natuurliefhebbers, wildbeheerders, en mensen met een interesse in outdoor- en natuur gerelateerde activiteiten. Het magazine verschijnt 6x per jaar in een oplage van 2.500 exemplaren. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Bureau Van Vliet B.V.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.