RTL Nederland B.V. lanceert online tijdschrift: Z Magazine

RTL Nederland B.V. lanceert online tijdschrift: Z Magazine

18 juli jl. lanceerde RTL Nederland B.V. een nieuw persoonlijk lifestyle magazine: Z Magazine. Z Magazine richt zich, net als RTL Z, op de ondernemende Z-doelgroep: mannen en vrouwen van 25 tot 65 jaar die het beste uit zichzelf en het leven willen halen. Het online tijdschrift verschijnt maandelijks en wordt gevuld met interviews, achtergrondverhalen, reistips, hotspots en de laatste gadgets en trends. De focus wordt gelegd op de balans tussen werk en leven, duurzaamheid en plezier. Advertentiemogelijkheden bestaan uit commerciële artikelen met een redactionele invalshoek, kosten hiervoor bedragen 4.000 euro inclusief creatie.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.