Zeilen naar Gottmer Uitgeversgroep

Zeilen naar Gottmer Uitgeversgroep

Eind april 2018 heeft Gottmer Uitgevers Groep het magazine Zeilen overgenomen van New Skool Media. De lezers van Zeilen hebben over het algemeen zelf een boot of zijn in ieder geval gepassioneerd bezig met zeilen. Verder hebben ze een bovengemiddeld opleidingsniveau en zijn ze tussen de 30 en 50 jaar oud.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.