BNR breidt advertentieportfolio uit met nieuwe digitale mogelijkheden

BNR

FD Mediagroep zet een nieuwe stap in de digitale transformatie van BNR door het advertentieportfolio verder uit te breiden. Naast bestaande opties zoals radiospots en digital audio, introduceert de zakelijke nieuwszender drie nieuwe producten. Het portfolio wordt verrijkt met premium videocontent op YouTube, waarbij adverteerders in een brandsafe omgeving direct of programmatic kunnen inkopen. Daarnaast biedt BNR Brandstory merken een platform om via branded artikelen hun expertise te delen. Tot slot lanceert BNR Business Beats, een audiokanaal met non-stop muziek, gericht op zakelijke professionals tijdens de werkdag.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC Media

Kennismaken met…

Image of Jerome Kuijken
Jerome Kuijken
Managing Director bij De Speld & Partners
In drie woorden: Live, laugh, love
cup of coffee
Zwart
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.