DPG Media haalt advertentieverkoop binnen haar nieuws- en magazine-apps uit open market

DPG Media

Per 1 november 2024 biedt DPG Media geen advertentieruimte meer aan in de apps van haar nieuws- en magazinetitels via de open market. Inkoop van advertenties voor apps als NU.nl, AD, de Volkskrant, Libelle en Margriet verloopt voortaan uitsluitend via directe inkoop, private deals of DPG Media’s eigen Ad Manager-platform. Met het afschaffen van de open market, waarin advertentieruimte wereldwijd via een veiling wordt verkocht zonder direct contact tussen publishers en adverteerders, richt DPG Media haar aandacht op directe samenwerking met adverteerders. Informatie over advertentiemogelijkheden en kosten vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.