Global neemt de exploitatie van alle digitale reclamemasten van Hillenaar over

global

Per 1 september 2024 breidt Global het Digital Out-of-Home netwerk uit met de exploitatie van 66 digitale schermen van Hillenaar langs de Nederlandse snelwegen. Hiermee voegt Global digitale snelwegmasten toe aan het bestaande netwerk van bushokjes en digitale schermen op tankstations, treinstations, winkelcentra, winkelstraten en supermarkten. De snelwegmasten bieden landelijke dekking, inclusief aanwezigheid in de vier grootste steden: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Volgens Eric Kip, managing director van Global, biedt dit adverteerders de mogelijkheid om consumenten gedurende hun hele reis effectief te bereiken. Peter Heemskerk, CEO van Hillenaar Outdoor, beschouwt de overname als een strategische stap die in het belang is van hun adverteerders en hen helpt zich te richten op het beheer van hun objecten.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.