Lust For Life Magazine overgenomen door Virtumedia

Lust for Life

Per 1 september 2024 heeft Uitgeverij Virtùmedia het muziektijdschrift Lust for Life overgenomen van de Music Maker Media Group. Lust for Life is hét muziektijdschrift voor liefhebbers van iconische rockhelden en nieuwe artiesten binnen het rockgenre. Het blad staat bekend om zijn diepgaande interviews, uitgebreide achtergrondverhalen, filmrecensies en de meest uitgebreide recensierubriek van de Benelux. Lust for Life verschijnt 10 keer per jaar en biedt daarnaast ook promotie- en activatiemogelijkheden via sociale media en een nieuwsbrief met meer dan 7.000 abonnees. Met deze strategische zet versterkt Virtùmedia haar positie binnen de muziektijdschriftenmarkt.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.