Nieuwe Targeting Opties voor Audio bij DPG Media

DPG Media introduceert nieuwe targeting mogelijkheden voor audio-advertenties

DPG Media introduceert nieuwe targeting mogelijkheden voor audio-advertenties. Vanaf heden kunnen adverteerders kiezen op basis van positie, leeftijd en geslacht. Voor leeftijd zijn de categorieën 18 - 34 jaar, 35 - 54 jaar en 55 jaar en ouder beschikbaar. Deze leeftijdscategorieën kunnen eenvoudig worden gecombineerd met andere targeting opties binnen PG of PMP inkopen. Denk daarbij aan het targeten van bepaalde channels. Daarnaast wordt er gewerkt met een index op de floorprice voor het toepassen van deze targeting opties. Alle mogelijkheden en tarieven vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.