PXR Media neemt vier sport- en lifestyle titels over van Hearst Netherlands

PXR Media NextDay Hearst Netherlands

Vanaf 1 oktober 2024 neemt PXR Media B.V. onder licentie van Hearst Netherlands de uitgave van vier sport- en lifestylemagazines over: Men’s Health, Women’s Health, Bicycling en Runner’s World. Deze titels omvatten magazines, websites, social media, nieuwsbrieven en evenementen. De vier titels passen goed in het bestaande portfolio van PXR: sport, lifestyle, technologie en automotive. De advertentieverkoop voor deze platforms wordt uitgevoerd door NextDay, het saleshouse van PXR. De transitie van de uitgeefactiviteiten zal gefaseerd plaatsvinden, waarbij PXR vanaf oktober verantwoordelijk wordt voor de printuitgaven, gevolgd door de online activiteiten.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.